söndag 13 juli 2008

House of Bajs

House of Wax är inte en bra film, den är dålig. Men den är ju faktiskt ganska läskig kom vi på igår alltså kanske den ändå är rätt bra om man tänker att dess syfte faktiskt är att skrämma en. Efteråt var jag lite rädd så klart så Anja och Amelia skulle följa mig hem, fast jag hade cykel så de delade cykel. När vi cyklade som mest så sjöng vi även en välkänd låt med egen text

There is a house in Amrose
It's called the House of Wax
and it's built of wax
nanana

My father was a psycho
He cuuuuuut us into two

and so on, tills jag precis skulle börja sjunga om den andra tvillingen Vincent blev vi ikappkörda av...POLISEN! De sa "Vi stoppar er nu", fast det sa dom inte för dom sa "Visst hoppar du av nu?", HAHA Amelia och Anja blev stoppade av polisen för de skjutsade på pakethållaren! Årets brott.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ännu en väl känd sång -
Anja hon är kriminell, kriminell,
hon är vild som ett djur,
hon får sitta i bur.
Hon vill bråkas och slåss med alla hon ser,
och när hon har gjort det så ber hon om mer!

Anonym sa...

Sonja, har vakten släppt genom leveransen, den järnrika tårtan in i buren? Filen var inte alldeles för rostig? -LRA

Anonym sa...

Anja om jag ska kunna sjunga sången måste jag veta en lämplig melodi!

Anonym sa...

Leta upp låten "Ragnar" av Björn Rosenström ;D