tisdag 8 juli 2008

Mannen som kunde bajsa med hästar

Idag påbörjade jag min nya karriär. Jag har nämligen idag gått runt med walkie talkie och reflexväst i Kyrkbyn och stoppat bilar så de inte skulle komma i bild eller sound pollutiona ner klippen. Jag var alltså trafikvakt. Det är vad jag kallar coolt. På en filminspelning. Det är vad jag kallar wow. Sen fick jag och min kära spärra bilar-kollega även vika servetter till en bröllopsscen. 70 stycken. Gud mitt cv är ju snart fullt! Hur som helst tror jag det är en kanonfilm de spelar in, Vi hade iaf tur med vädret- 2 (eller nåt). Höhö.

Vart man än är så kommer man aldrig undan Joyce, aka Renberg. Till och med när man ska ta en vilokaffe på Margaretas Värdshus så står hon där när man kommer upp för trappan. Det är vad jag kallar stöttepelare i livet.
Tillägg: Yes yes yes. Äntligen börjar en ny säsong av So you think you can dance (och då inte nån jävla förbannad skandinavisk skräpversion). Som många vet har jag en inte så hemlig grej för dansare, sjukt hett! Jag är överlycklig, tror Cow också är det, iaf lite. Det var mysigt i måndags morgon när de visade reprisen från säsongen då Benji vann. Fantastiskt så fina minnen. Saker som är bra får ofta en förkortning, så även So you think you can dance, SYTYCD. Välkommen alltså i klubben tillsammans med bland andra FF (Farväl Falkenberg) och MAYAEWK (Me and you and everyone we know). Grattis.

Inga kommentarer: