måndag 18 augusti 2008

Adressändring

Världsrekord och allt möjligt annat. OS är fantastiskt men idrotten kan vara så fruktansvärt grym. Att satsa och totalmisslyckas på skitgrejer kan inte vara kul och det skrämmer mig lite ibland.

Listan på allt som ska göras blir bara längre och längre och jag kan inte påminna mig om att jag lyckats stryka nånting från den på jättelänge. Till exempel kom jag på idag att jag inte vet hur man betalar räkningar. Dessutom har jag tappat bort koden till min internetbank för tredje gången. Så ska jag försöka byta till abonnemang och dessutom kollade Paj in rummen idag och det bekräftades att de var skäääbb, som vi lite befarat då vi hört ryktena på stan. Det kändes rätt mycket som luften ur. Tydligen hade de som bodde innan lämnat en massa jävla mat där över sommaren och det vill jag inte ens tänka på hur det ska ha varit. Men jag kan tänka mig ungefär knulläckligt.


Kom och stör. Snälla. Kom och ta med dig vad som helst så kan vi skratta.

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Det suger att fixa inför flytt. Men gör som jag, glöm bort hälften och förvänta dig att din mamma ska fixa det. Hon kommer sakna dig så mycket när du farit att hon med nöje kommer fixa och dona. Jag är grym, men taktiskt!

Anonym sa...

Hah hah haa :D
Det låter väldigt klokt det som du säger Lovisa, håller med dig 102%. Det gäller att kunna delegera till pålitliga personer... och därför har man mamma (som dessutom tycker om att hjälpa till). -LRA