torsdag 7 augusti 2008

Världens bästa torsdag

Hemma efter 18 intensiva dagar i Skåne. För den som inte vet är Skåne långt ifrån Norrbotten (ganska så mycket så långt ifrån Norrbotten man kan komma inom Sverige faktiskt). Kontinenten kan man kalla det. I Skåne odlar man majs och har slott. Och inga barrträd.

Vi hann med väldigt mycket under 18 dagar, exempelvis: hälsa på Andreas Lilja och Stanley Cup-bucklan, träna, vara på middagar, bränna ryggen, mata igelkottar, spela beach volley i Malmö, skämma ut sig 3000, göra fystester, flumma, åka till Helsingborg, bo på slott, åka SWISH Mobile, hälsa på Zlatans fotbollsplan i Rosengård, osv osv.
Självklart lyckas jag med att bli sjuk medans vi var borta. Tre dagar ensam i sjukstugan rum nummer 6 var inte speciellt roande, men man har inte roligare än man gör det så jag letade fram nå klossar från skolskåparna där och byggde en liten stad med grisar och växthus. Dock kul att få lite utlopp för sina kreativa undangömda känslor.
Tina Thörner dök upp som föreläsare i mental träning och inställning, typ. Jag fick lära mig "inga ursäkter" och "100% ansvar". Viktigt. Även stolt som ett arabiskt fullblod. Eller hur det var, hästar har ju aldrig riktigt varit min grej.

Inga kommentarer: