torsdag 14 augusti 2008

The Mission

Sanna postar en grym låt på Världens bästa, kolla in. Jag försöker febrilt att fixa med YouTube så jag kan posta där och även här, fast det lyckas inte. Det är nåt med mig och teknik, läs datorer. Jag vet inte vad det är, antar att vi helt enkelt inte är gjorda för varandra.
00.00

Idag har jag varit med Anja och Amelia. Eller Bögen och Bögens fru. Det var roligt. Vi gjorde inte så mycket eg, gick på stan, satt på Roasters och var bara allmänt snygga. Som vanligt. Jag kommer sakna dem, och alla andra så klart. Igår var jag ju som sagt och tömde mitt skåp. Det blev känslosamt, men det är jag inte förvånad över och den som känner mig är nog inte heller det. Så där stod jag i en öde och ovanligt välstädad korridor och storbölade medans jag tog ut alla böcker och gamla papper. Tänk att så många minnen kan rymmas i ett och samma skåp.

Tydligen är inte tekniken och Sanna vänner idag heller, men The Mission kommer. Och mycket mer. Bra musik, kvalitet.

En rolig en, bara för att det var så länge sen sist. Fast nu har det utvecklats till låttexter, man lär ju inte stanna i utvecklingen... Det är så logiskt alla fattar utom du. Du har inte en aning, att jag bajsar på dig precis just nu, ja helt ärligt så är det kul nästan jämt.

Oja, jag saknar Ivar

Inga kommentarer: