måndag 25 augusti 2008

Gud ska googlas

Mamma och pappa är bra. De kommer och hälsar på och tar med sig massa användbara saker från IKEA. Perfekt. Till exempel har jag nu gardiner och ett skyddshelgongrejs från Italien (inte IKEAs italienska grejs då utan ItalienItalien). Det var trist att de for. De hade gärna fått stanna och laga lite mat. Fast det är jag rätt bra på själv har jag märkt, igår lagade jag svingod kycklingsmörja med ris. För dem som bor själva kan jag ju faktiskt dela med mig av receptet så ni kan tillaga och tänka på mig.

Stek skuren kycklingfilé; lite lök eller vad man har i kylen; he på salt och peppar; stek; en klick smör och massa curry, lite mjöl och sen mjölk så har man en fin kycklinggojs. Mums.

Idag gjorde dock jag och Paj mat tillsammans. Korv och mackisar är helt klart underskattat. Särskilt förkolnade korvskivor.

Imorrn ska jag gå på Nola. Skitjävlaråläskigt. Tur Paj är med kjl! Vi tänkte att vi skulle gå in i klassrummet hand i hand, som en kul grej sådär. Nola är faktiskt ganska mycket skabbigare än Kungs, sjukt hur man kan längta till skolan. Alltså min egen skola, Kungs. Kungs forever höhö. Nä men. Det var faktiskt lite sorgligt för nån dag sen när jag skulle logga in på It's Learning och min användare var borttagen... Ah.

1 kommentar:

jenny sa...

jag saknar deeeeej!!!