onsdag 13 augusti 2008

Citronella

Mycket ska göras innan man kan flytta. Till exempel ska man hitta nånstans att bo. I måndags var jag och tittade på Stek-Johns undervåning på stek-Håvgatan som han ville hyra ut. Skitfräscht. Antingen det eller nån sorts studentkorridorstuk på Valla. Ärligt skulle det nog vara skönt att inte bo på Valla så man får vara lite ifred. Men vi får se. Ikväll vet vi iaf vars vi ska bo verkar det som. Det kan ju vara bra att veta.

Jag vet fortfarande inte vad jag tycker eg, det känns bara konstigt. Vi tyckte nästan det kändes som att åka bort i söndags när vi for hem från Gävle jag och Stina, vi hade ju liksom varit med allt skelleftefolk där nere. Och det var länge sen jag var äldst i ett sällskap på fler än tre personer. Dessutom är det skillnad på att vara äldst och känna sig äldst. Inte för att jag vet hur det var. Men tur iaf att emmanordin finns, hon ser ju mycket äldre ut än mig...

5% kul och 95% jobbigt.

Nu ska jag till Kungs och tömma mitt skåp. 459.

6 kommentarer:

Anonym sa...

känns de inte lite trist att flytta ifrån lule och allt folk du känner här??

Lovisa sa...

Jag vet hur det känns, flyttångest är inte kul, speciellt om man är en sån lipsill som jag. nu har jag också skaffat blogg! /din fd anonyma läsare.

Anonym sa...

jag vill inte att du ska flytta Johanna! vi kommer att sakna dig. inte för att det här (kanske) gjorde det lättare för dig :P, men vi kommer i alla fall att göra det! :)
/frida

Anonym sa...

Jag är helt säker på att du kommer få det bra, när du väl har vant dig.
Glöm bara inte att jag vill hinna träffa dig innan.
Kram/Joss

Shellfitt sa...

Det känns skitkonstigt och märkligt och alla ord som betyder samma sak. Synonymer alltså. Självklart ska vi träffas innan och självklart kommer jag sakna er alla med! Lova att ni inte glömmer bort mig!:)

Anonym sa...

Självklart kommer jag inte glömma bort dig! Hur skulle jag kunna göra det? Man kan inte glömma 15 år bara sådär.
Och jag säger det igen: Jag är stolt över att du tagit ditt beslut och jag vet att du skulle ångra dig om du inte flyttade.