söndag 24 augusti 2008

Fyllskalle

Idag fick jag mitt första dampanfall på alla backar här i Ö-vik, det tog ungefär tre dagar. Jävla irriterande när solen ligger på och steker ryggen av en när man försöker gå i runt i sin svarta kofta. Är det så mycket begärt att bara få vara ifred från väder (vind/sol/regn) när man ska ta sig från A till B?

Eftersom jag nu faktiskt lyckats fixa ett nedladdningsprogram till min Dell kan jag äntligen fylla mitt liv och datorn med musik och virus. Yesyesyes. Det kan inte sägas nog många gånger, men musik är iaf 50% av livet. Minst. Först laddar man ner Mattias Alkberg BD så man kan tänka på Luleå och tänka att ojojoj. OJ. Sen Death Cab. Soul Meets Body är så skön i huvudet på kvällen.

Kväll betyder kvällsfika och det äts ikväll hos Joyce. The ham's on me.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det är verkligen backar vart än man ska .. stackars fällman ;o)