söndag 7 december 2008

Bara för att reta Joss

Idag ringde Joss till mig, askul för hon ringde nämligen fel! Haha, världens mest förvirrade samtal, ungefär så här lät det:
Jag
Joss

-Hej!
-Hej, vars bor Malin?
Tystnad...
-Va?
Tystnad...
-Helena?
-Helena...?
Tystnad...
-AHAHAHAHA!

Vardagsincidenter.

Annars inget speciellt. Fast nu ljög jag visst för jag och Milla var på curling-EM idag och såg när de kastade stenar på en is. Asgrymt. Joyce skulle egentligen med, men hon bangade, vet inte varför, antagligen för att hon har så grymt tjockt hår. Min favvo i Lag Anette Norberg är lätt, för övrigt, Anna Svärd. Hon kastade lätt bäst, hårdast och snabbast.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom jag är så oerhört mogen blir jag faktiskt inte ett dugg retad! :P

Anonym sa...

HAHAHA, jag vet allt att du blir oerhört retad:P

jenny sa...

hahah!:P jag vet att jag inte har nåt med saken att göra, men jag skrattar i alla fall!:) ni är för goa!