tisdag 2 december 2008

Rasmus

Nu kan jag stryka två saker till från min to do list. Äntligen har jag redovisat svenskan och äntligen har jag gjort ett av samhällsproven. Tyvärr pluggade jag knappt nåt och tyvärr förberedde jag mig inget alls inför redovisningen och tyvärr innebär det att jag troligen aldrig kommer lära mig att plugga ordentligt eller förbereda mig eftersom både provet och redovisningen kändes bra. Glida på bananskal.
Igår var jag och Milla på City Sol (?) och solade. Jag blev inte så brun, Milla så klart blev brun som en jäkla pepparkaka. Ibland verkar jag ha ärvt de bästa sakerna från mina föräldrar: ytliga blodkärl, otjockt hår (jag vet att Joyce skulle säga tunnt, men jag föredrar otjockt) och knallvit vinterton på huden. Ytligt eller ej, hur som helst är det skönt att sola ibland faktiskt. Man lurar sig själv att man är pigg och fräsch, iaf för ett tag.
---

6 kommentarer:

Anonym sa...

käften! du är ju alltid brun, snygg i håret och otroligt het... så något bra måste du ha ärvt

Anonym sa...

OJDÅ! Börjar bli lite less på dessa anonyma kommentarer...;)

Anonym sa...

nehej hörru du, jag tror att du har kontaktat fel person, fällman är alltid blek (obrun) och har tunt (otjockt) hår.

Anonym sa...

Alltså HALLÅ! Det är väl inte mina blodkärl och mitt hår du pratara om. Baggisar i så fall, jämfört med alla väldigt viktiga egenskaper du fått av mig. Som kraftfull bröstkorg, heta hockey-gener (Sudden) och ett stillsamt och lugnt sinnelag.

Så det så!
/ Mamma

Anonym sa...

jag sa inte att hon hade tjock hår... jag sa att hon hade snyggt hår!!

Anonym sa...

och jag sa att hon hade TUNNT hår, inte fult.