onsdag 3 december 2008

Julkladdkaka

Jag har en bred rygg, helt klart. Det betyder att min idag inhandlade bh skaver alldeles sådär irriterande lagom att man inte vill ha den på sig. Smart som man är köper man en med knäppningsgrej där framme, så det är fullständigt omöjligt att he dit en förlängare. Smart tjej.

I fredags bakade jag och Milla ett assnyggt pepparkakshus. Jag måste säga att jag blev extremt stolt över resultatet, särskilt granen. Kan lova att jag längtar till att käka upp det där taket, aaah. Dock brukar de hinna samla på sig en hel del damm innan man äter upp dem. Hmm, kanske funkar att dammtorka? Hehe. Det enda negativa var att jag brände mig på långfingret, men jag har varit väldigt duktig som ännu inte pickat sönder blåsan än, förstå vilken enastående bedrift det faktiskt är. Vid det här laget hade jag lika gärna kunnat redan stuckit hål i den, tagit på hockeyhandskar på det, fått en infektion och varit tvungen att amputera fingret.

2 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Gott gott mumsmums...;)