onsdag 10 december 2008

Upplands Väsby

Tråkig info/uppdatering: Igår anlände vi hit till Upplands Väsby efter två hektiska testdagar. Jag är faktiskt rätt nöjd med tanke på sjukdom och allmän nedstämdhet. Skönt att ha gjort bort det iaf, skönt, skönt, skönt. Vi har hunnit ha två ispass och har ett till ikväll, sen inget imorrn utan bara resdag.
Jag håller så smått på att planera vad man ska göra på nyårsafton. En sak är iaf spikad på förmiddagen: KLIPPTID! Det behövs. Jag funderar om jag ska våga göra nåt nytt eller om det blir fegt igen. Jag är lite sugen på den där frillan på hon i kassan på Coop som sägs vara en mupp, men jag vet inte riktigt hur det skulle se ut på mig. Jag själv kanske skulle komma att se ut som en mupp...? Hur som helst betyder det att nyårsafton mest troligt kommer att tillbringas hemma i Luleå (vägrar svika min frisör Ingela för Evas eller vad det nu heter i Ö-vik, heja Ingela!)

En sak har hänt som jag nästan lovat aldrig skulle hända, jag har nämligen börjat se Prison Break... Malin brukade alltid prata om det förut och det var ett allmänt tjat om den där Michael hit och dit. Men, sen visade det sig att Hadja laddat ner första säsongen, så vi såg piloten nu i helgen och det var ju råspännande! Herregud jag kan knappt hålla mig tills jag får veta vad som händer härnäst. Shit. (Tyvärr visade det ju sig att en viss Hadja har sett fler än ett avsnitt nu medans jag hunnit vara borta! Vilket svek! Detta går absolut inte att jämföra med (icke)raderandet av en viss bild...!!! Hahahaha(a))

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men förlååååt! Jag kunde inte slita mig;)(A). Men hallå hallå, alltså att jämföra en bild med något avsnitt på Prison Break är ett skämt att jämföra...DEN SKA RADERAS!

Anonym sa...

Lilla gumman, den ska upp på fejjan;)(K)

Anonym sa...

Hahaha..Alltså ärligt den ska raderas NU omedelbart! Det är inte okej och skämta om detta LILLA GUMMAN!:O

Anonym sa...

Lilla gumman, den ligger redan som bakgrundsbild på både min mobil och datorn. Har dessutom beställt en förstoring på canvas som jag tänkte ha på väggen. LILLA GUMMAN!

Anonym sa...

Hahahahah KUUUUUUUUUUUUUUUUUUL! NEJ!

Anonym sa...

men gumman, lugna ner dig nu(K) vi kan säkert ta en ny på oss så kanske du blir nöjd, haha!