lördag 13 februari 2010

Gävle

Just nu sitter jag i Sannas säng på Sätra och kollar på OS, skridskokörning. Jävla OS vill jag bara säga. Det känns som tråkigt allt, på ett sätt, men jag hoppas så klart det går bra. Särskilt för Emsi, Tusse, Tina och min andra sambo Frida. Än så länge har de skött sig bra. Men dock, rätt bittert. Så nära man kan komma utan att alls vara i närheten. Men Erika har rätt.

Förutom OS och allt vad det innebär har det varit en bra dag. Vi tog en dagstur ner till huvudstaden, spelade mot Segeltorp och vände sen norrut igen. En snabbvisit kan man säga. Jag, Jossa, Erika och Madde har även idag lärt oss vad skillnaden mellan vinst och förlust är, eller kanske rättare sagt vad som krävs som uppladdning för att vinna. Jag vet inte om jag borde avslöja det så här för vem som helst, men jag kan säga att uppladdningen kostar 20 kronor. Eller 25, lite beroende på.

Imorgon är det Alla hjärtans dag, en ovanligt stjärtig dag tycker jag (och många med mig, det vet jag). Men, finns det någon bättre att spendera stjärtdagen med än Sanna? Nope, knappast. Jag funderar på att föreslå att vi ska låtsas vara tillsammans imorrn, som en kul grej. Heh. Nu är jag trött iaf, Idas fel. Och mitt.

1 kommentar:

Ida sa...

iiiih! ha det bra i gävle så ses vi snart gumman.
p.s. inte vårat fel. mest smsets fel!