torsdag 4 februari 2010

Destination: Linköping

Jag och min tvilling JF har haft en riktig mysmorgon här i huset idag. Vi sov tills vi självvaknade, vilket hör till ovanligheterna för oss JF:are, sen gick vi upp och la oss i sofforna och kollade OTH. Självklart hade vi några bra diskussioner, JF gillar nämligen Nathan medan hon verkar hata Haley. Jag kan inte annat än ohålla med. Hon har helt bakvända värderingar ibland den där JF. Hon kläckte dock nåt riktigt bra som svar när jag sa att jag skulle döpa mitt barn till Peyton om jag fick barn i USA: Om jag fick barn i USA skulle det heta Fernando Torres... Jag vet inte riktigt vad hon menade med det, men jag funderade lite och tänkte att hon kanske egentligen menade att hon skulle vilja ha barn med Fernando Torres.

Imorgon bitti drar vi ner till Linköping för vår tredje bortahelg i rad. Det återstår att se om det blir någon uppföljare på förra helgens succétävling Expedition: Göteborg, där lag Do you wanna suck on my tits bestående av Ingrid och JF gick segrande ur striden (överlägsna segrare bör även tilläggas att de var...). Förhoppningsvis blir det isf skärpning på vissa fronter...

2 kommentarer:

JF2 sa...

Bästa mysisen på länge!
och jag menade att jag både vill ha barn med han och att barnet ska heta som han. Men jag hatar inte haleybaley höbal, jag ogillar hon bara för att hon är en tönt och har snyggaste killen någonsin typ. Fast Jag hatar Derek, den falska de är en riktig elaking.

JF1 sa...

Jag förstår! Och jag med, särskilt eftersom han är farlig mot P. Sawyer. Fast såg nyss två avsnitt och nu är han fångad så Peyton vågade gå och cheera på basketen, weeeeei... Jag hatar Rachel också. "Fuck you Rachel you fucking bitch", hahahaha.