lördag 1 maj 2010

Pimp och prostituerad.

Eller så kan man välja potatis och purjolök, det är nästan lite samma sak. Eller prins och prinsessa.

Igår valde jag att inte söka upp en Valborgsfest utan följde med mamma och pappa istället. Det var värt faktiskt, skönt som. Dessutom åt jag paj, fan! Men Ida sa att det var okej, dock har jag använt upp ett av sommarens frikort. Fan, bara tre kvar. Jag tänkte att ska det va så ska det va, och tog lite till. Det blev nog en hel del paj när jag tänker efter. Paj med vaniljsås.

Igår när jag vaknade så snöade det här hemma. Självklart blev jag less. Men, när jag öppnade DN upptäckte jag till min stora glädje att oppositionen leder de senaste opinionsmätningarna med 8,1 procentenheter över vår nuvarande allainsregering. Underbart! Helt plötsligt spelade inte snön någon som helst roll. Jag ville bara hjula eller slå en volt, men det kan jag inte så jag firade med keso istället. Keeeeeso...

1 kommentar:

Anonym sa...

Yippie, säger jag!