torsdag 23 augusti 2012

AC, fast på ett annat sätt.

Denna gång på det sättet man tänker sig, och inte på Västerbotten-sättet. Vad är grejen med AC egentligen? Det är så jäkla kallt överallt inomhus att man helst vill gå runt med filt hela dagarna. Jag förstår inte att de inte fryser, särskilt här i landet Shorts. Går man sedan utomhus till över 30 grader varmt kan man ju förstå att kroppen mår lite konstigt.

Apropå att kroppen mår konstigt. Fystesterna idag innehöll bland annat 300 yards shuttlesprintar och det kan jag säga var en ny upplevelse. När man får sån fruktansvärd mjölksyra till och med i överkroppen vet man att det inte är på låtsas. Det är ju inte utan att man tänker, varför?

Åh. Nu börjar Morgonpasset i P3 här i min webbradiospelare. Det är skönt och jobbigt på samma gång, ungefär som att ringa videosamtal på Skype. Jag saknar Diego och Knyckare i radion, men älskar Hanna Hellquist. Jag önskar det vore lite mindre tidsskillnad så att Morgonpasset hade börjat 21.30 för mig istället för som nu 23.30. Oops, busted. Läggdags.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, timingen är ju inte den bästa over there:)
Här i Sverige läser vi om republikanske kongressledamoten Todd Akin som fått för sig att det är ovanligt att man blir med barn efter en "riktig" våldtäkt.
Alltså, vad ÄR det för människor, den där skaran av riktigt unkna republikaner. Inte alla förståss...
Just hemkommen från en resa till - Boden:) Med mormor och lämnat in mina fina vinterkängor för sulning. Gick in på stadens centralaste café och vem tror du jag träffar där. Den ENDA bodensare jag känner, nämligen Carina (som är tillsammans med Jürgen du vet). Liiten stad i glesbefolkat län i litet land. :)
Puuuusss ¤ ¤ ¤

Ingrid sa...

Jag tror jag älskar morgonpasset på P3 lika mycket eller mera än vad du älskar Norge.