onsdag 29 augusti 2012

En oväntad twist som jag inte orkar berätta om.

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva. Jag har skrivit, raderat och skrivit om, för att nu börja om en tredje gång. Jag vet inte om jag ska skriva om min illusionistkväll eller inte, jag tror jag sparar det i utkast. Eller så kanske det helt enkelt får vara så att det passar sig mycket bättre i min lilla robotbok än på en blogg. Jag kan sammanfatta det som att inget i livet är en slump, men att det inte känns som Gud ändå.

Karlavagnen heter förresten The Big Dipper på engelska, som en tjej råkade säga helt random idag. En slump?

I alla fall. Det har tränats idag också, och på isen i morse fick jag vara i samma femma som tvillingarna. Var bara tvungen att säga. Sjukt. Bra. De. Är.

Skönt även att höra att min lilla maltesiska kommit fram, mår bra och dessutom redan fixat jobb och lägenhet. En riktig överlevare. Krigare.

 En bild bara för att den är fin och betyder mycket. Även om den är lite sned.

1 kommentar:

frida sa...

<3

skönt att se att du mår bra, såg även kvittot på en bild, det är skönt att se att äter ordentligt:)

vi har tagit inprincip en liknande bild hehe. klassiker!

puss