fredag 23 november 2007

Fällshit goes harmonisk

Jag vet inte vad det är med mig; jag är så grymt lugn och harmonisk. Det är sen jag bestämde mig för att vara mer positiv som det har blivit så. Satt på bibblo och läste Rocky och bara kände lugnet medan jag väntade på att matsalen skulle öppna. Gick genom Hermelinsparken sen och bara njöt. Allt runt omkring verkar så vackert. Snön, duvorna på marken, de pyttesmå grusen som hindrar en från att halka och slå ihjäl sig.

Satt också i onsdags i Pite medans bussen stod still och bara stirrade på folk som gjorde olika saker. Det kändes som min tid stod stilla medan de häktade runt och var på väg till olika ställen. Tänk så många historier och livsöden som utspelas samtidigt, parallellt.

Käkade själv idag, skönt på ett sätt. Andra dagen i rad faktiskt. Undrar om det är självständigt eller bara mobbat? Jag väljer självständigt.

Idag: köpa tights
Imorrn: använda tights
Söndag: tvätta tights

Inga kommentarer: