måndag 19 november 2007

Pasta i Töre och rush i dusch

Jag har bestämt mig att jag ska börja ta vara på saker bättre. Det kom av att jag stod i duschen efter gymmet idag (körde sönder benen!) och tänkte på när vi duschade i Umeå och blundade och höll för öronen (haha). Det är som ändå härligt, man blir faktiskt avslappnad. Iaf, då tänkte jag att jag skulle göra likadant, eller iaf slappna av och inte hetsduscha snabbt som ett jävla hollo. Så då tog jag istället till vara på stunden. Bra gjort. Varmt vatten. Skönt.

Ett annat litet moment jag kände var väldigt fint och som jag tog vara på var när jag skulle hämta datorn som jag hade råkat (hm?) glömma hos Kaag, vilken hon hade tagit med sig till Kaj när dom skulle umgås. Paj var där och Bosse mötte jag i dörrn. Det var som så mysigt att titta in och alla såg så glada och söta ut och eg ville jag bara stanna kvar och ta det lugnt men det blev rushen in, rushen ut och rushen hem.

Fuuuck, gjorde ikapp all fysik jag låg efter nyss. Jäklar vilket projekt, men skönt att ha gjort bort. Sjukt bra gjort för att vara jag.

Har hängt upp bilden på oss med ryssmössorna. Jappjapp, vissa fick en idolbild av Emp Nordin, Terho och mig, hett. Signad och allt! Hah, kan ju lova att jag inte väntat mig ett eget utskrivet ex av hetheta bilden när Terho ville prata med oss, fasen, man blir ju nervös när han tar undan en sådär.

Mallan och Kaj i Töre. Skulle ta en deppbild, men då kör Mallan istället en Excoristen-blick. Här kan man även se våra respikéer....

Btw är gymmet bra, man får utlopp för sina aggressioner (whaa?). Var där två timmar idag bara för jag vart så förbannad att jag så klart kommer måsta ta ledigt två lektioner (som vanligt) på fredag, helt jävla i onödan känns det som. Dålig erfarenhet... Muppigt!

Inga kommentarer: