söndag 18 november 2007

Idag

Nyss hemkommen från Umeå, regionsläger. Fan, blev lite drygt efter tredje matchen kjl. Längtade mest hem, och tur som en tokig kunde jag åka hem flera timmar innan planerat när jag köttade in mig i brallans bil, cred! Har lite ont i huvudet, druckit typ två centiliter under dagen och svettats ut minst sex liter, för att inte tala om foten. Jäkla knöl. Aah, vill inte bli tvingad att vila nu mot Modo bara...

Igår efter matchen mot Överkalix, när vi kommit "hem" (kändes sjukt jobbigt att bara fara förbi min vackra hemstad) och efter att ha sett Sverige väldigt väntat få smisk av Spanien, råkade jag väldigt slumpartat flippa mig igenom alla Kaags tv-kanaler och hitta en oerhört mysko film - Ett hål i mitt hjärta. Fattade inte så mycket, kan bero på att jag var helt död eller kanske på att jag missat hela början. MEN, denna skumma film innehöll scener man inte ens önskar sin värsta fiende ska se: Sanna Bråding (!) liggandes på ett badrumsgolv, heelt naken, och onanera. Blä säger jag.

Kaag kom iaf hem där på nattkröken, närmare bestämt vid 3 - två timmar innan jag skulle upp. Hon verkade uppåt och började typ prata en massa, och visst svarade jag, men undrar just vad. Hela skiten är som en dimma, och idag är jag heeelt död.

Idag är inte en av mina smartare kvällar, har faktiskt inte tänkt ut nåt vettigt alls. Återkommer.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Ett hål i mitt hjärta" är fan vidrig på alla sätt som går. Fyfan. Den filmen ger mig sådan sjuk ångest alltså.