fredag 30 november 2007

Slim Suzie meets Eva-Lena

Min mormor är världens bästa mormor. Inte nog med att hon hämtar mig från träningen och skjutsar mig till bussen; hon har även gjort i ordning feta matsäcken: kexchoklad, macka med skinka och avocado, bullar, hempressad apelsinjuice blandad med tranbärsjuice, banan, naturgodis och, OCH, ett paket Lambiservetter. Vad säger man liksom...?

Idag tänkte jag på den där Eva-Lena som Jenny ständigt jagar. Hur svårt verkar det inte vara att få tag i henne? Det påminner mig om en Kalle Anka-serie jag älskade när jag var typ 10, nån snubbe skulle ge Kalle nåt skit av nåt slag (positiv skit, typ en check eller whatever) men han trodde det var nå räkningstjaffs så han rymde... Wellwell! Denna Eva-Lena verkar vara av samma sort. Jaa, eller så skolkar hon bara jäkligt ofta och bra (och hårt och snabbt!). Det är ju bara en kexchoklad Eva-Lena!
Framme hos Kaag nu iaf. Spenderade två finfina timmar (oääändligt långa) i bussen tillsammans med min mp3 och nån brud jag bara såg håret på, så nej jag vet inte om hon var fräsch. Iaf fick jag och denna tjej, blond var hon, sällskap av tre tusen miljarder punkare efter Byske. Plus en kille som satte sig bakom mig och började dricka öl. Han luktade utomlandshamburgerrestaurang (utomlands som i Östeuropa). Tillsammans med den inte allt för trevliga odören av hockeyhandkse från mina händer luktade allt alltogether ungefär som utomlandshamburgerrestaurangstoalett. Faktiskt inte helt pjåkigt ändå.
Idag: bugg på idrotten; man kan ju säga att grabbarna blandade och gav
Imorgon: Sundsvall
Söndag: Timrå

Nu: Smala Sussie på tv, yyy!

Ps. Josi är fortfarande död. Ds.

Inga kommentarer: