fredag 11 januari 2008

Damm i hjärnan

Idag är jag inte alls lika glad, det blir så när jag läser din blogg på nåt sätt.
Vi har shoppat hela dagen på nåt mall här utanför Calgary, Chinook eller nåt. Helt ärligt fanns det inte såå värst mycket, det var som samma samma och man ides som inte gå in nånstans. Iaf kom pappa dit och det var väldigt trevligt med lite omväxling av folk faktiskt. Han köpte en Flameshood åt mig, väldigt mysig och stor.

Just nyss har vi haft en liten samling ang våra små incidenter (inbrott) här på hotellet. Tydligen har någon brytit sig in hos våra kära grannar 92orna och polisen är på g och massa annat. Vilket ståhej alltså. Först såg dom brytmärkena på dörren när vi kom upp från poolen och de fick inte upp dörren så då trodde vi att det kanske var nån inne i rummet som hade låst innifrån. När dörren väl gick upp tänkte vi att dom kanske stod i garderoben så jag tog ett strykjärn i handen och var redo! Påminde faktiskt väldigt mycket om när jag och Mirre var hos Kaj och fyllet kom och skulle in i lägenheten, aaaaah.

Hur som helst längtar jag inte till skolan, herregud. Jag kommer vara så sjukt efter i allt och det är sååå jobbigt att tänka på så därför skiter jag i det. Bläk på det, det löser sig sen.

Ps. Det var ingen i garderoben... Ds.
Godnatt Kanada, imorgon möter vi er i semin. På VM. Hooooo...........

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha det låter som att du mår sämre om jag mår bättre. en väldigt konstig kontrast.

lycka till mot canada, visa dom att lilla sverige kan!

kaj sa...

Lycka till mot Canada tjejer! Förstå så jävla skönt att få knäppa dom på näsan, make it happen!!