måndag 21 januari 2008

Stora barriär...-revet

Jippie 1: Idag tog jag ett stooort steg i min personliga utveckling och tog mig över ett gigantiskt hinder.

Tänkte inte eg orka gå på musiken idag med tanke på att det är segt och att vi har nya grupper nu efter jul och jag missat de tre första lektionerna pga lite ditten och dattan. Men, pallrade mig till Lärkan trots allt, bara det var väl lite en bragd i sig, och letade upp min nya grupp. Den verkade inte hurrahurrarolig men ja vad kan man göra åt det? Hur som helst klev jag in och fick välja mellan att spela trummor och sjunga. WHAT!? Ja inte fan tänker jag sjunga för främlingar så det blev trummor efter inte så många om och men.

Tidigare har jag väl eg velat spela trummor nån gång men jag har aldrig vågat ta för mig, så eg var det ju kul men fy faasen alltså den nervositeten och den handsvetten får man leta bra länge efter. Hur som helst tog jag mig i kragen, tog tjuren vid hornen, och gjorde det. Jag spelade trummor för okänt folk!

Hur det lät kan vi ta en annan gång...

Jippie 2: Riksserien är så jävla rolig!!! Jag kan inte låta bli att åka runt och le på isen, det är fasen kul nästan jämt Kaj! Förlorar hellre med 7-0 mot AIK tio gånger på raken än vinner tråkmatcher. Man kommer in efter varje byte och känner att man har lärt sig nåt, kan det bli bättre än så? Dessutom går det rätt bra, för mig iaf tycker jag. 2-2 på tre matcher (2-18) är helt okej. Inte för att det eg går rumpa för laget, vi gör helt klart vårt bästa men kanske inte heller ska räcka till mot Europas bästa lag...?

Imorse: hem från Sthlm vid 8
Ikväll: ta igen sömn, ta igen skola
I helg: Växjö och Linkin hemma

That's all folks, Havris!

Inga kommentarer: