lördag 19 januari 2008

OP Kuvert

I huvudstaden finns många bilar och många hus. Tänk att det bor människor i alla husen också. Dessutom har dom landskap här. Och en bondgård.

Segeltorp var inte såå värst bra eg, ibland blir jag som besviken att Holst och dom här inte är bättre. Fast på ett sätt är det ju bra, inte så långt upp. Eller ja, inte för att hon är kass direkt...

Det hände en mycket underhållande sak i omklädningsrummet efter matchen: det blev stopp i toan, IGEN! Händig som man är försökte jag fixa det, men det är ju inte helt lätt att agera rörmokare utan en sugkoppsmopp, och det kan man ju förstå hoppas jag.

Sen var det roligt igen (det är kul nästan jämt) när vi skulle hänga upp sakerna och fick låna AIKs förråd, världens råttbo om man jämför med oss helt ärligt så ibland ska man inte klaga. Iaf så kollade vi lite på deras vimplar och nån målvaktsmask, kanske Kim Martins gamla...? Lånade Debbies plats också, tacktack.

Anja berättade igår att ett fan till mig hade bett om min msn genom nån i hennes lag, alltid kul med fans. Undrar förresten om mitt fan läser min blogg...?

Idag: ass x 1,5
Imorgon: AIK-AIK, eeeh

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska vara det enda fanet ju.

helvete alltså!

Anonym sa...

jag läser din blogg ;D men jag frågade inte nån i laget om din msn ;o så det är inte jag ;> haha!

Anonym sa...

haha.. de verkar som om du har många fans.. så då var man inte ensammen, haha