fredag 11 januari 2008

Seasons greetings

Idag är det semi. Semifinal. Mot Kanada, och tydligen verkar den matchen också vara utsåld. Hooo. Men vi kan ta dom, det vet vi. Bara vi spelar ordentligt i egen zon och tar vara på våra lägen, särskilt i pp.

Nu sitter jag och kollar på en gubbe, Wayne, som skrapar bort juldekorationerna från några fönsterrutor här. Jag blir så fruktansvärt avslappnad att jag tror jag snart somnar. Ungefär som när Joss klipper papper i mitt öra. Fast just nu är Wayne inte här. Han har nog kanske kaffepaus.

Fyra och en halv timme till nedsläpp. Om jag inte räknar helt fel.

Nu kom det ett helt basketlag hit, the Horns eller nåt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det går bra mot Kanada. :)
Nåja, oavsett hur det går är jag iaf så stolt över dig att jag lovar att klippa ett helt A4 när du kommer tillbaka.

Kram.

PS. Var inte orolig över skolan. Du hinner säkert ikapp. Vi gjorde det sista på svenskan igår, så nu är den gelt klar. DS.