tisdag 29 januari 2008

Rån och polishelikopterdagen

Jag har fått klagomål (Joss!) att jag monkeylized inte var lik mig förutom ögonen, att resten bara ska vara ett, så kallat, pålagt apansikte. Där måste jag dra en gräns för vad jag tolererar faktiskt, Joss. Jag tycker absolut att det är likt mig, VÄLDIGT likt dessutom.

Jag är nog gjord för att dryga, det är så oerhört kul varenda gång!

Idag saknar jag Joyce. Ja Joyce, L2, BB-Josefin, min andra hälft. Rykten från mina hemliga källor säger att hon pratar mycket om mig (förståeligt, L1+L2 forevvah!). Det är tungt att vara så här långt ifrån varandra, 37.66 mil enligt eniro.se. De enda ljuspunkterna i min tillvaro utan L2 i min närhet är när jag råkar, som idag, träffa på Idol-Hanna. Detta händer väldigt sällan, så när det väl inträffar känns det som julafton när man var fem år. Panikglad. Detta hände idag, Idol-Hanna dök upp i matsalen och hon hade en utomordentligt snygg Calgarytröja på sig, vilken påminde mig om att jag fortfarande längtar tillbaka.

Idag: cyklade med foten
Idag: hjärtiga långkalsonger Millzor, mmm!
Torsdag: Biologiprov. Jippie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vaddå klagomål? Jag klagade väl inte? Jag...hmm...uttryckte bara min åsikt. ;P