fredag 8 februari 2008

112

Nu måste jag nästan sluta läsa din blogg. Jag börjar så ofta må dåligt när jag gör det, blir stressad och tänker en massa. Jag blir så nyfiken vad du menar i dina inlägg när du skriver så där hemligt, men samtidigt känner jag att jag på nåt sätt inte vågar veta. Jag vill veta, men jag har eg ingen som helst rätt till det, inte mer än någon annan iaf. Säkert är det jättetöntigt, oh ja säg till om det är så, det är väl helt enkelt så att jag kopplar allt till mig själv även om det kan handla om vad som helst. Egoistisk som man är.

På idrotten hade vi HRL. MiniAnnes hjärta skulle bultas på i jämn takt, lungorna (som inte fanns) fyllas med luft och sen bulta ännu lite mer. Känns ungefär som mig själv. Jag går på konstgjord andning på nåt sätt, min kropp använder energi jag eg inte har. Nån gång kommer kronofogden, det är väl det som händer om man har för mycket skulder i pengar. Jag har energiskuld. Brist kanske. Och sömn, gud jag sover för lite.

Ikväll: sov
Inatt: sov
Imorgon: match
Eg: gäsp.

Inga kommentarer: