torsdag 7 februari 2008

Miumiu

Imorse var jag till läkaren och kollade så inga ben i foten var snea, ur läge liksom. De satt som de skulle allihopa...så det var ju bra.
Jag har inte haft några speciella funderingar på ett tag, vilket är tråkigt, men jag tror helt enkelt jag inte hinner med. Ska man inte träna ska man plugga, och pluggar man inte borde man sova. Det finns alltså ingen tid över till att vara smart. Dessutom måste man ju äta, om man nu inte fastar.

Nästa helg, som faktiskt är matchfria pga landslagshappenings, kommer L2 hem till Lölä igen, då ska vi göra nåt hemligt, otroligt spännande. Inget olagligt. Då ska vi vara med Idolen tycker jag. Men nej det kan vi ju inte alls vara eftersom hon är med i truppen. Fan Hanna! Det måste vara Lollos fel...

Det ska tydligen vara för-förlovning, så, grattis till för-förlovningen!

Idag: hosta
Imorrn: träning?
Lördag: Brynäs hemma=kul

Milroy har lärt oss att rådjur låter "mimimimimimi", denna förengelskning fann vi på Heathrow. Det var nog eg ett skomärke.

Inga kommentarer: