torsdag 28 februari 2008

Lollo förihelvete!

Tillbaka i Bersan hos Kaj igen, det känns bra. Hemtrevligt på alla sätt och vis, med nystekta hampor och pitabröd som väntar när man kliver in genom dörren. Muums fillibabba. Dock inte speciellt smart att äta två kilo rå lök med hampadressing efteråt. Man får ont i magen alltså. För att förtydliga för den som inte provat på.

Jag LOVAR att det är samma person som her in massa skit på mina kommentarer och som snor alla mina underställ! Det är inte roligt längre! Inte okej... På Ullas försvann en New Body-sportis, och sedan några veckor tillbaka är en till försvunnen, DESSUTOM mina tajts plus en underställströja. INTE OKEJ! Sen idag när jag skulle packa wäskan till Linkin/Växjö kom jag på att min sovsportis också är helt jävla väck! Jävla Lollo, allt är hennes fel...

Mörten tycker att jag svär lite väl mycket, och jag kan hålla med henne. Man låter så obildad. Men alltså det beror på att jag inte kan träffa tangenterna på det här yyyyyytangentbordet.

Björkman säger att jag vet int. Björkman lägger till ett ord nånting jag vet int. Även detta måste vara Lollos fel.

Inga kommentarer: