söndag 17 februari 2008

Anja säger mm

Imorse vaknade jag och kände att fan vilken pissig dag, blä. Sen såg jag NHL på Canal+ i tre timmar, då blev jag glad igen. Särskilt när det blev slagsmål, det kändes bra att jag slapp göra nåt sådär destruktivt själv. De håriga grottmännen från overseas skötte det utmärkt.

Jag och Joyce var på rinken igår kväll och var olika folk, inga namn nämnda. Eller okej, jag kan erkänna att jag vid ett tillfälle sa "Nu är jag Kajsa!" och körde rightarn. Det kändes bra att vara Kaj, jag kände hur erfaren jag blev på en sekund, bara jag vände på klubban. Längtar tills jag också är 21. Hehe.

Idag: promenad med mami
Imorgon: is
Nu: Miami Ink

1 kommentar:

Anonym sa...

jag var mirre och sköt i ribban! jag var mig själv, och sköt "otto" över sargen med en backhand. jag var kungen, och var kung! jag var paj och zorrade. jag var idolen och åkte långsamt å höll på att ramla, för jag hade inga extraskenor på skridskorna. jag var mallan och assade.. ja, jag var nog alla man kan vara, på en hockeyplan iaf..