måndag 4 februari 2008

Marsipan

Jag kan börja med att säga att det jag kom fram till via doping var att lejon som är zebrornas fiender är färgblinda, men helt klart tror jag den randiga förvirringen spelar in!

Idag bytte jag lakan till mina nya jag fick av farmor i julklapp, lila med blommor. Mycket feminina och fräscha. Hårt tyg, som jeanstyg. Kan bero på att mormor har manglat dem, men mycket för att det verkar vara vävda av stålull (haha!).

I helgen var vi söderut, mycket trevligt (förutom det sportsliga som jag drar ett streck över). Jag fick träffa Basil igen och även se hur Madski har det i Gävle. Trevligt. Leksand var fint, synd bara att laget är så äckligt drygt. Blä. Inget om själva matcherna skulle det ju vara, just det... Sen när vi skulle hem hämtade vi Paj i Gävle (hon och Madski hade fetkrockat i mitten, vilket resulterade i hjärnskakning för Madde och pajja revben för Paj) och vi fick förutom Paj med oss hem öven en födelsedagstårta att fetta i oss, mycket god och återigen tack så hemskt mycket!

Helgens triumf var lätt min och Pajs förkrossande överlägsna seger (?) i hjärngympa-/anagram-/frågetävlingen! Naturarna slog ihop sig och spöade rutinen i Hägg och Sofie B, yes!

Inga kommentarer: