onsdag 13 februari 2008

I sommar dansar vi i Neistenkangas

Bumpersticker jag hittade i min byrålåda.

Förra veckan upptäckte jag att Håkan Hellströms "Tretton" är en cover på Elliott Smiths "Thirteen" som finns med på nån skiva med tidigare outgivet material. Denna triumf är jämförbar med den oerhörda upplevelse det var när det visade sig att det var jag, och inte Kaag, som upptäcke Acceptable in the 80', YES! Reducering, 2076-2!

Ikväll gör jag come back efter en tvådagars förkylning, så jag säger bara, passa er! Särskilt Lollo...



Vill rikta ett stooort tack till Madski som alltid lyssnar och alltid har så smarta saker att säga, du hade rätt hela tiden. Ps. Tur att du inte läser bloggar i allmänhet och min blogg i synnerhet, annars hade du kanske blivit sur nu... HEHE!

Inga kommentarer: