tisdag 12 februari 2008

Militärapan

Sitter och dumstirrar på Arkiv Z, klipp från ZTVs olika program under historien och vem kommer inte ihåg SuperToppen!? Inspelat på Fryshuset om jag inte har helt fel, med liveartister som Markoolio, Ken, Robyn, N'Sync, The Moffatts osv. Helt sjukt så tiden går fort! 1999. Då var jag hälften så gammal som jag är nu.

Just nu bara väntar jag på klipp från "Wimans 24", Johan Wiman (+den andra) som sände sitt "Wimans" i ett heelt dygn.


Idag fann vi uttryck för våra breda och fantasifulla konstnärliga talanger. I en enda bild till en matteuppgift kan man hitta: en militärapa, en insekt, tänder, tänder plus torra läppar, ett fönster, en dödskalleapas tänder, en hockeymålvakt, ett brunnslock och dessutom ett fängelse. Det vet jag inte ens om bildesteterna kan toppa.



Du och jag, Marie Curie

Inga kommentarer: