tisdag 3 juni 2008

GE MIG STYRKA!

Nu är det faktiskt synd om mig på riktigt. I fyra jävla timmar har jag suttit med en och samma uppgift för att försöka komplettera upp mitt betyg i Ma D. Utan någon vidare framgång lär jag ju tillägga... Jag började med värsta energin och satt och fick hjälp av min bror, full av självförtroende. Men det som var någon sorts tro och hopp om att fixa uppgifterna har nu transformerats till förtvivlan, herregud det är helt omänskligt! Dessutom har jag två uppgifter till...

Jag börjar fundera om det är värt det, vafan jag hade inte tänkt bli läkare iaf...

Just nu vill jag bara fly från allt tråkigt och fara iväg, ge mig styrka Madski, Sthlm låter inte helt fel. Eller var som helst skulle egentligen duga, bara jag slipper den här förbannade matten. Idag hittade jag iaf en verklighetsflykt när jag och Kaag hamnade i Stadsparken spanandes på esteter, mode och designare som skulle på balen. Det kändes lite som jag var med i Askungen och jag blev faktiskt sjukt glad över att se alla fint uppklädda människor. Sen påstod Amelia och Anja att balfolk är stjärtskallar. Då sprack den fantastiska balbubblan litegrann. Men. Jag tror nog att de bara var avundsjuka. Hehe. Iaf gick vi sen till Roasters och fikade lite, snackade skit och spanade på superhajpade snyggmänniskor. Nice. Så stod vi lite på händer i stan. Nice 2.

Avslutar med en liten uppmaning: träd fram ni (?) som kommenterar som anonyma, för ooh vad man kan bli nyfiken vissa gånger!

Dööö matte D!

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha, du vill bara veta vilka vi är för att vi tycker du är cool :P.

Anonym sa...

Två grodor hamnade i en hink med grädde. Den ena tyckte att det var hopplöst att komma ifrån hinken och därmed gav upp = drunknade. Den andra fortsatte att simma och samtidigt försökte lista ut nåt att komma ur knipan. Efter ett tag simmande hade grädden omvandlats till smör, och till slut kunde grodan komma ur hinken.
Fortsätt att svettas så desperation snabbt kan bytas ut med glädjerop á la 'Heureka'.
-LRA

Anonym sa...

haha, men anonym förmodligen är det så!:P

Anonym sa...

jag tycker ni kan lägga ner nu. jag var den första, och ska förbli den enda hemliga beundraren! dagens undring: vilka tror ni egentligen att ni är? (haha)

dessutom behöver man inte matte D till något, speciellt inte om man vill böja plåt på SSAB ;)
(MAN KLARAR SIG TILL OCH MED JÄVLIGT BRA UTAN BÅDE MATTE B OCH KÖRKORT. OBS OBS JAG HAR INTE KOMPLEX!)

Anonym sa...

Nu fick jag lust att vara anonym bara därför ;) Lycka till med räknandet..

Anonym sa...

oooh, du uppmanade mig till detta!