måndag 23 juni 2008

Jurassic Bajs

Dagens tips:
...Rollercoaster Tycoon 2! Sjukt roligt och nördigt spel som man blir ännu mer intensivt fast i än Tiles. Dock kan det vara svårt att få tag på både på schtaan och på nätet eftersom det är gammalt som en dinosaurie! Den som vill ha kan ju skicka ett hemligt meddelande så kan man få en kopia.

Rollercoaster Tycoon 2 får 5 av 5 "F".

Apropå dinosaurier så är de coola. Det kom jag på igår när min brors vän Bunga berättade att han kommit på att de var coola och att det var synd att han inte tänkt på dinosaurier på 100 år eftersom de är så...coola. Det finns många olika sorter, tex de som kan flyga, de som äter andra dinosar och de som äter träd (läs blad). Veggodinosarna är inte riktigt lika coola som de som käkar varandra, fast samtidigt är de mer miljövänliga eftersom de äter långt nerifrån näringskedjan. Alltså ändå coolt med veggodinosaurier. En annan sak som är bra med dem är att de finns med i Jurassic Park (I), som jag nötte när jag var liten, men även inte kan låta bli att se då de går på tv. Kungfilm. 5 av 5 "F"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rollercoaster Tycoon 2 är lätt de rolidaste spelet någonsin!!

Shellfitt sa...

ska jag tolka detta som ett hemligt meddelande om att du vill ha en kopia?;)

Anonym sa...

Haha, nä.. jag har redan spelet :). men tack för omtanken :P