måndag 9 juni 2008

Moget i norr

Tillbaka i Luleå, som idag igen varit soligt tack och lov. Det var faktiskt lite deppigt att det var så kallt och blåstigt igår, man vill ju liksom visa upp den bästa sidan av stan.

Som jag tidigare nämnt har Joyce haft finbesök i helgen, ingen mindre än EmmaNordin (för den som undrar är jag inte kass när jag hoppar över mellanslaget, det ska liksom vara "emmanordin", gärna också med små bokstäver; det är nämligen hennes smeknamn från mig och Joyce). Vi ägnade en hel dag åt att vara i Skell, och där träffade vi på många bekanta ansikten, bland andra Mallan. Hon var jättebrun och glad och kom och gjorde oss glada. Vem gillar inte Mallan liksom...?

Anja och Amelia är apropå ingenting sjukt roliga.

Måste även kommentera mitt förra inlägg. Det var nämligen så att jag ju skrev det i fredags, och ja visst, det kan nog ha varit ett av de segaste inläggen i världshistorien att ha blivit skrivna, särskilt med tanke på att jag inte fick fram nåt alls egentligen. Bara några rader, plus att jag var tvungen att skriva om allt ungefär 3000 gånger för att jag inte kunde träffa rätt tangent. Detta finns det även ögonvittnen till. Det där med "Dark Knight" var också intressant eftersom jag tryckte fel och vips så stod det bara där i jättestor stil. Eftersom jag tyckte det var extremt skumt och lustigt lät jag det stå kvar. Bra beslut enligt mig.

---------------
Madde Östling
---------------

Det finns självklart en hel radda med fräscha bilder från i helgen, bland annat basketbilder, Joyce förvånade min och pensiosar i Skell som firar nationaldagen, nya kontaktbilder till mobilen osv. Men, jag väljer att bara publicera de som inte behöver censureras.

Joyce med nyfunnen vän

Vissa tänker till och använder solglajer hela kvällen

Nationalsången självklart. Märk väl att Joycefin "Günther" Nilsson står på fel sida av fyllehagens staket.

Mycket fint, hur många olika par brills använde du eg Joyce? Minst tre par.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, det var säker en 6-7st minst(!) och de behövdes, allihopa! du ser ju hur det går utan brillor ;P de sanna hittade på pickniken och de i mallans bil, var hetast höhö;) när jag tänker efter var det nog en 9-10st, jag tog alla jag kom över hahaha

Anonym sa...

haha ja alltså det var helt sjukt så många du provade! fråga: du hade inte på dig skidglasögonen en sväng också? de var absolut snyggast de i mallans bil, OM du nu inte provade skidgaljerna;)

Anonym sa...

lunkans (eller det var nog stinas eg) guldkedje hm-brillor var inte heller helt fel. har en fin bild på mig i dem. jag är mycket lik lunkan på bilden när hon sjunger nationalsången;D haha, nej tyvärr inte skid, provade ALLA stinas par utom dem. något jag ångrar djup, då de troligvis var de snyggaste. tur för mig att jag klär i det mesta ;) haha

Shellfitt sa...

de var absolut de snyggaste. hahahha sjukt kul när nån hade på sig de där femkronorsglajerna från HM i Växjö och nån frågar om det var Guccibrillorna:D:D