onsdag 25 juni 2008

Älskling, jag krympte bajset

Mitt i mina komplexfemmor fick jag en fantastiskt ond låsning i ryggen, så jag har lite svårt att andas djupt. Som tur är har jag en inbokad helkroppsmassage imorrn på Marjas, skönt. Jag tror jag kommer somna. Den är jag faktiskt värd.
Jag och Joyce ska börja gå på yoga, för vi ska bli smärta och smidiga. Det skulle nog Erika Strömsten gilla. Men tacka mig för det, jag var tvungen att tjata och berätta om alla fantastiska fördelar med att inte vara ett kylskåp, för att Joyce till slut skulle ge sig. Nu har hon iaf lovat på heders att vi ska gå på yoga vaaarje måndag, 17.30 på Helex. Gud vad vi kommer bli sexiga.

Idag fick jag tillbaka några av mitt gamla galet hetarga tendenser. Just i det tillståndet har jag absolut ingen kontroll och efteråt var jag bara nöjd att jag inte haft sönder nåt. Fittbajs.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yogan är bra. Det är lätt hänt att man tränar det som är roligast och struntar i det som är jobbigast. Men man borde lägga mer fokus på det jobbiga för det ofta finns en anledning att nåt är jobbigt - man är kass i det. Återstå att se hur det går för tjejerna med solhälsningar...
-LRA