onsdag 4 juni 2008

Lurifax

My name is Forrest Gump. People call me Forrest Gump.

Hur kan det komma sig att de visar bättre filmer en tisdagnatt än vad de gör på tex lördagar? Det är märkligt. I natt såg jag Forrest Gump, iaf en bit. Han och hans kompis med läppen är så söta! Men sen funderade jag lite, Jenny har väl aids eller nåt när hon dör där i slutet? Borde inte isf hans son också ha det? Läskigt. Den som vet kan ju säga. Till exempel om det är nån (Joyce?) som spelat in Forrest Gump 2 på egen hand bara för att få svar på frågan.

Svisch vad fort alla dagar går och vips hade vi inga prov längre utan bara en massa ledig tid. Vad gör man på ledig tid, förutom att träna? Det ska jag lära mig i sommar, tillsammans med att stå på händer utan vägg. Bra tidsfördriv. Iaf har vi nån sorts avslutning med klassen idag på Gültza, sen får jag mitt sista sommarlov, eftersom jag nästa sommarlov inte har sommarlov utan är arbetslös (men förhoppningsvis inte!).


Det var länge sen
Idag: Ninas
Imorrn: leeeeedig
I helg: finfrämmen i stan från södersverige

Btw tycker jag det börjat spåra nu med alla anonyma. Det är säkert samma stalker som skriver allt men låtsas vara flera bara för att luras.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan stilla din oro genom att säga att det är relativt liten chans att barnen smittas av mamman, särskilt om man medicinerar.
Taget från wikipedia; "Från mor till barn: Viruset kan överföras från mor till barn under de sista veckorna av graviditeten, eller vid födseln. Spädbarn som ammas av en hiv-smittad kvinna löper också risk att smittas av viruset. Med rätt behandling kan dock risken att viruset överförs från mor till barn minskas ner till 1 procent. Utan behandling är risken för smitta 15–30 procent."

Anonym sa...

nej jag har inte spelat in forrest gump 2, ännu, däremot en uppföljning på armageddon. ;) alla dör. det är lite tråkigt.

Anonym sa...

tack, det känns lugnande att höra.. men joyce, vad glad jag blir. när är premiären?;)

Anonym sa...

smygpremiären är imorgon, fredag. star har huvudrollen. alla roller faktiskt när jag tänker efter.. ;)

Anonym sa...

oj! jag tror nog hon kommer få spela upp den live, är det möjligt kanske?