måndag 22 september 2008

att stanna kvar och uppleva livskvalité

valhallavägen den 22 september 2008.

något har hänt, något som fick mig att ta pennan och stryka något från min lista. något som jag aldrig trodde skulle hända. det hände!

nu sitter vi här och njuter med vår vackraste hälsa samtidigt som vi lyssnar på lesbisk indiemusik med coola indierocktjejer i spetsen. det är livet.
fällman går världens tråkigaste kurs som hon nu gör hon en uppgift inom. allvarligt. hälsopedagog eller dietist är något som jag absolut inte skulle kunna tänka mig bli. men sexolog är något som jag absolut vill bli, jag skulle faktiskt här och nu rekommendera alla över 40 att fortsätta ha sex ända tills död av ålder inträffar. sex är BRA för hälsan! eller varför alla över fyrtio. från och med att man är byxmyndig tills man dör av ålder. så!

annars så är det väldigt lugnt här i övik. väldigt många vägar som kringlar sig runt, fil hit och fil dit, uppförsbacke och nerförsbacke sväng hit och sväng dit bara för att förvirra alla hela rena och tajta leggings tjejer som egentligen inte får syre till att tänka på det. tur att det finns paj som är god!

jag vill passa på att hylla johanna fällman för att hon vågade gå fram till annika norlin på flygplatsen och prata med henne och säga hur jävla bra hon är. hon är så bra så att jag kan lägga mig ner på trottoaren och dö av skönhet i kroppen fast jag citerade någon där som är världens roligaste människa. typ dom människorna som man skulle vilja vara på samma gång. annika norlin och sissela benn. ååååååh! tänk dig hur kul man skulle ha. helt otroligt. iaf ville jag säga till johanna att hon är bäst. bättre än de två som jag nyss nämnt, alltså riiktigt jävla bra!

sex säger madde?

pusshej

1 kommentar:

Anonym sa...

Eftersom det är Sannas inlägg kan jag ju faktiskt kommentera och säga att det var väldigt bra gjort av mig.