tisdag 16 september 2008

Pressad polsk skinka

Det är tråkigt att jag inte sett nånting alls av senaste säsongen av So you think you can dance. Det är ett så trevligt trevligt program. Jag känner att jag fått en alldeles för liten dos av dansare den här hösten. Hade man varit dansare hade man varit smidig och graciös, inte ett kylskåp. Ett kylskåp fyllt med bly. Jag tror faktiskt att jag kan bli nominerad i kategorin Världens stelaste människa på nån sorts Freak Awards. Jag var hos Strömsten idag och hon sa att mitt revben har halkat över lite ovanpå bröstbenet för att jag är så stel i ryggen och sned i höfterna. Bra tycker jag att det låter. Sen visade hon på ett plastskelett och bröt och drog lite i mitt skelett. Kanske borde börja stretcha men det är så tråkigttråkigttråkigt.

Idag köpte jag fyra böcker för jag borde börja läsa. Kanske att man lär sig ett nytt ord eller tänker lite mer. Jag tänker inte alls så mycket just nu för vi gör absolut ingenting i skolan och vardagen är just vardag.

Nån har glömt sina skor hos mig, det blir spännande att se vem det kan vara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snack om stelhet. Hur gick det med yogan i sommar? -LRA