tisdag 2 september 2008

Kenedia

2:a september idag och sommaren är verkligen verkligen slut. Det går inte längre att blunda för det faktum att det inte längre är shortsväder ute. För någon dag sen var det till och med frost på bilrutorna på morgonen. Det ger mig problem. Kylan alltså. Jag vill ha fönstret öppet när jag sover eftersom det är så dålig luft här inne men det blir så förbannat kallt.

Jag försöker hitta på saker att fylla mina oändliga håltimmar med men stan har det inte hänt så mycket nytt på sen igår och Kempis känns jobbigt långt borta utan min cykel som jag inte har. Tex ladda ner Mates of State-Re-arrange us men den verkar inte finnas. Du kommer nog måste skicka den till mig. Så vill jag kunna posta på Världens bästa men det funkar med YouTube och det är tro det eller ej ännu en sak som ger mig ångest.

Inga nerver ska klippas av, utan känslor skulle vi gå runt på stan som stenbarn utan syfte eller mål. Du har alltid rätt.

Nu: hål
Idag: chinos med Kecilia
Ikväll: träningsmatch

Joyce om jag och Paj höjer medelåldern så bidrar väl du till att inte påverka medelåldern alls eg ...jag vill se ut som Joyce, gå som Joyce, Jooooyce. Det vill jag nuuu, ett djur som Jooooyce

3 kommentarer:

Anonym sa...

Re-Arrange us är en grymt bra skiva! Kanske den här funkar; http://www.bitdig.com/torrent/music/download-1062057/Mates-of-State-Re-Arrange-Us-1S-1L.html

Anonym sa...

Men gumman... du ska ju naturligtvis plugga på håltimmarna. Sätt dig på biblan (bör väl finnas även i Ö-vikstrakten) och förkovra dig. Om inte fysik eller kemi känns lockande kan du läsa romanen Alberte av hmmm nu minns jag inte vad hon heter den där norskan men du kanske minns, för du har fått den i julklapp av mig en gång. Fast jag gissar att du aldrig läste den.
Annars kan jag bara meddela att här hemma går jag och skrotar i ett nästan stendött hus. Tur att jag har Castro som kryper upp i sängen ibland. Sedan har jag ju pappa förståss (men han somnar ofta framför teven du vet) och så en och annan guldfisk på toan. Måste nog vidga mina vyer till vintern! Puss

Anonym sa...

Fällman! Jag vill inte vara världens jobbigaste brud så förlåt för att jag ringt och stört under helgen. Men - jag har faktiskt någonting intressant att berätta. Hör av dig eller få smisk. Jag slutar fem imorgon, bara så du vet. Puss!