torsdag 29 januari 2009

Det finaste man kan få är ett blandband

Idag har varit en bra dag. En bra dag gör en glad. Jag har pratat med många av mina favoriter och dessutom nyss haft lite kvällsfikamys (egensnickrat ord) med Paj, Foppa, Joyce plus lite besök av Bea, Bagge, Bagges mamma och Udén. Oja, Valla är härligt. Ibland är det faktiskt just ganska härligt, man har så mycket folk runt omkring sig hela tiden. Jag och Joyce pratade lite i trappen för någon dag sen och kom fram till att det är sorgligt att man kommer att uppskatta den här tiden mest först när den är förbi. Men så är det väl egentligen med allt.

Imorgon fyller Paj och Carro år. Carro 18 och Paj 19, även om jag hela tiden får för mig att Paj också fyller 18, och det beror inte på nåt annat än att det i år är mode att fylla 18.

Inga kommentarer: