söndag 11 januari 2009

Hjärtasmärta

Igår var det nästan toffeltävling här på Valla. Dock förlorade jag och min lagkamrat tror jag, eftersom vi inte tog tävlingen så seriöst som våra motståndare, utan mest flummade. Men det var det värt för det var så sjukt roligt. Undrar förresten om vi kom och störde, höhö?

Milla spöade mig i 500 imorse, och det var inte lite heller. 635-215 slutade det, jag fick se mig besegrad och min vinstsvit var därmed bruten. Fan också. Nu pluggar alla och jag har inget att göra fast jag eg också borde plugga. Fan också 2. Fast jag har visst nåt att göra för Sanna skulle ringa snart, hon blev lite upptagen när hon var och handlade på Willys bara. Hehe, där fick ni. Nu pratade vi lite igen och jag kom fram till att jag måste sluta vara så jävla knäpp och överanalyserande, det är inte sunt. Sund...t. Sundt. Möh.

Gud vilket tråkigt inlägg, jag känner verkligen att jag borde komma med nåt spännande/kontroversiellt/hemligt men det blir nog inget sånt idag förutom att jag saknar dig så jag skulle kunna trilla av min gröna Vallastol.

1 kommentar:

Anonym sa...

kom igen avslöja något hemligt roligt...