lördag 10 januari 2009

Nattliga funderingar

Jag och Joyce sitter här nu mitt i natten och lyssnar på lite musik och Joyce tofflar som vanligt. Just nu spelar vi Fridas Hs Dirty Dancing för kineserna, hoppas de uppskattar det.

Ikväll har vi sågat lite, bland annat bussidan dintur.se, den suger. Jag säger bara llt.lulea.se. Dessutom har jag i mitt huvud sågat allt tjorvtjorvtjorv som bara uppstår. Joyce är lite ledsen eftersom de hon skickar sms till är på Make Out och inte riktigt har tid att svara när de har så fullt upp med annat i sina upptagna liv. Hon verkar vara lite förvånad att hon tydligen inte är världens mittpunkt.

Inte längre Frida utan Bon Iver, med på Sannas topplista över årets bästa, vilken jag varmt rekommenderar. Äntligen!

En sån skulle man bli, nån som åker ut till en stuga med en gammal såg på väggen, och kommer tillbaka med låtbomber.

1 kommentar:

Anonym sa...

du och joyce skulle ha liftat till lule och varit med på make out!