fredag 23 januari 2009

Årets prestation

Igår var jag en sann vardagshjälte, jag tog nämligen modet till mig och rensade handfatet från hår. Svarta hår. Det var äckligt faktiskt, men jag fick helt enkelt nog av att ha tandkräm runtflytandes i handfatet i en halvtimme efter man borstat tänderna. Ja, jag förtjänar nog nåt sorts pris. Nog om det. Det var en bra kväll och jag kunde slappna av riktigt ordentligt, skönt. Joyce satt och pluggade på sina oändligt många engelskaglosor, som jag för övrigt kunde förra året men nu har förträngt, och Milla, Bagge och jag pratade lite. Bagge drog även årets hittills skönste citat när vi pratade om hur trötta vi var.

Jag skulle också vilja ligga i sängen...naken.

Jag undrar hur de blev med det.

Lägesrapport 23/1-09
Väder: tråkigt
Sällskap: dåligt
Humör: bra
Känsla: mys
Gör: har precis läst Liinas blogg, intressant. Måste säga att jag tyckte det var orättvist att du inte fick låna USB-sladden, det var lite snålt.
Vig: nej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha Bagge är ju kingen alltså! Bästa på länge helt klart.

Anonym sa...

Haha, ja Bagge är lätt skönast på Valla.