måndag 5 januari 2009

Rubrik

Tillbaka på Valla igen och det känns väl ungefär som förut förutom att det är öde öde här, inte en själ nånstans. Folk är på bla J-VM och olika hemmaplaner, och de som inte är borta är sjuka. Fast inte Vallafolk utan Ö-viksinfödingarna, tex Linkan och twins. Jag hade egentligen tänkt åka igår förmiddag men sen insåg jag hur fruktansvärt ensam jag skulle bli på Valla och stannade hemma ytterligare en dag.

Joyce anländer imorgon på grund av att hon blivit en toffel så hon måste passa på att toffla runt ordentligt medans hon är hemma och har chansen. Jag hejar på henne absolut men tycker att hon nog borde komma och göra mig sällskap här istället för att toffla, för en sak är då säkert, jag har aldrig tofflat!

Kanske håller verkligheten på att hinna ikapp Lule nu?

I natt blir det killarnas J-VMfinal för hela slanten, och gissa om du Madde ska få hålla en stackars ensam Vallabo sällskap via sms?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fällman, du är kungen av toffling!

Anonym sa...

Fällan, du lever i förnekelse, alla vet att du är världens största smygtoffel! ;)

Anonym sa...

Toffel Jooooooooooooooyce! ;)

Anonym sa...

Ja, alla vet att FÄLLMAN är den största toffeln och tofflaren av alla! men, det är ju inget fel i att toffla lite iaf..

Anonym sa...

vad heter hon du tofflar för då??

Anonym sa...

Hejsan jag har en liten fårga, jag har en blogg på bloggspot. Men hur har du fått din designe så där fin? Den är som två färger! jag har alltid försökt göra sånna saker! Men klarar inte, vore kul om du förklarade =)

www.solstollan.blogspot.com

Linkan sa...

Haha "Ö-viksinfödingarna, tex Linkan och twins"

Linkan sa...

Haha "Ö-viksinfödingarna, tex Linkan och twins"