lördag 17 januari 2009

Matchdax

Stockholm är kallare än sist jag var här, dock skönt med minusgrader och inget jävla gorm. På vägen in till stan for vi förbi nåt litet vattendrag där folk åkte skridskor i solskenet, mys. Snart är väl isbanorna färdiga på älven hemma. I stan var det inte så mycket folk, finanskrisen skulle nog Paj ha skyllt på, jag skyller på kylan. Jag, Paj och Brallan gick till Björn Borg-affären och vi blev inte direkt besvikna. Brallan köpte långisar och Paj sina första Björnisar, snart är hon fast. Hann även med att se på Mythbusters på morgonen, där de testade en myt om Hindenburg, och jag blev jättenyfiken så nu googlar jag lite. Det jag inte kan förstå är vad de skulle med en superenorm zeppelinare till, det måste ju vara ungefär världens klumpigaste fordon.

Match idag och det känns taggat, men det är inte så intressant, så jag kan berätta istället att nu är Joyce hemma... Hm? Ojojojojoooj, hur ska detta sluta. Jag hejar på dig helt klart.

Igår hade jag väldigt många givande samtal. Jag gillar när man upptäcker sidor hos andra som man inte visste om att de hade. Jag gillar även att prata så att det känns bra efteråt. Skönt.

Inga kommentarer: