onsdag 14 januari 2009

kwa

Förut brukade jag ibland skriva om vad som hände på skolan, tex hur vi kom på hur man vinner fem Nobelpris osv, men nu blir det inte mycket längre, kanske mest beroende på att det inte händer nåt på skolan. Kort sagt, det är fruktansvärt tråkigt.
Idag fick jag en faktura från Modo igen. Jag tycker det känns som jag betalar hyran en fucking gång i veckan eftersom det bara kommer nya såna där kuvert i postfacket hela tiden, och jag har mer och mer insett hur om-och-om-igen vardagen med tillhörande sysslor faktiskt är. Disken kommer alltid att ta slut, diskandet aldrig att upphöra. Som ett oändligt kretslopp som stjäl tid från det man egentligen vill lägga sin vakna tid på. Igår på den träningsfria dagen gjorde vi nåt som var lite vardagsbrytande, tro det eller ej, för vi fikade nämligen läääänge. Säkert mer än tre timmar. Oerhört skönt och oerhört avslappnande. Dessutom har de god glass på UH (ja, UH blev det efter många om och men, haha).

I helgen har vi första matcherna i Riksserien igen efter julledigheten, det ska bli kul. På lördag AIK och på söndag blir det att möta Segeltorp och Kicki L, så det blir nog en spännande helg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har väl inte gett upp tanken på Nobelpriset? Jag arbetar faktiskt hårt med att få till en deal med avrättningsmyndigheterna i Kina och USA. :P

Shellfitt sa...

Men, antagligen inte! Att du ens frågar... Jag är jättetaggad. Har faktiskt redan låtit sy upp en klänning för Nobelmiddagen.

Anonym sa...

AIK AIK AIK AIK AIK :D