fredag 9 januari 2009

MysPersson

Här var det då nyfiket. Jag kan bara tala om så alla vet att Joyce är den största toffeln, hon tofflar tom för mig, och då förstår man ju att det är riktigt illa ställt. Egentligen borde jag skicka henne på en kurs för att bli av med sin tofflighet, ett sorts tofflighetsrehab.

Idag är det fredag igen och det betyder att det snart är helg vilket jag välkomnar. Det har varit väldigt slitsamt att börja skolan igen efter jul, hela tre dagar här på Nola i streck, inte så konstigt om man är trött liksom. Dessutom har jag fått ett nytt schema som på riktigt är rätt jobbigt eftersom jag nu ska försöka läsa klart både fysiken och kemin. Jag hatar fysik, och kemi är inte så jävla roligt det heller.

Det är väldigt trevligt när de flesta kommit tillbaka till Valla igen, då slipper man känna sig så ensam. Ensam är inte kul nämligen. Ensam kan man känna sig när man är själv på sitt rum och ska sova. Då är det skönare att somna framför tv:n, men det vill man inte göra på 38F 3 tr, dels för att soffan är skabb3000 och dels för att man kanske blir kidnappad, vem vet? Därför vill jag ha en lägenhet. Då kan man somna i soffan eller dansa naken i köket. Hurra.

Inga kommentarer: