måndag 20 april 2009

Min kert är helig

Vitt är inte ingenting, vitt är en blandning av alla färger på en snurra som smälter ihop till nånting annat när man snurrar den. Vitt är en färgglad snurra.

Tiden går oääääääääääääääääääääääääändligt sakta när man har webbdesign och särskilt sakta går den när man vet att man istället kunde sitta ute i solen, träna eller uträtta ärenden, som jag för övrigt förhoppningsvis kommer att göra idag. Jag känner nämligen att jag behöver ta tag i diverse saker, till exempel körkortstagande och matteprov...-ande. Eftersom det kunde vara mysigt att köra vars som helst när som helst och stanna och köpa korv, förslagsvis på Statoil, borde jag kanske börja tänka på körlektioner och sånt. Återstår att se om min kompanjon i uträttandet av ärendena kommer ihåg att hon är just det.

Tack för igår!

1 kommentar:

Anonym sa...

K;rkort l[ter bra. Vet du var jag st'ller in [, ' och ;? Puss Mami